JURNAL HARIAN 11/5/16

   Hari ni hari rabu. tarikh 11/5. rutin pagi aku sama sahaja. Pergi tandas, pergi bilik, pergi bilik ampaian, pantri bilik menggosok, tangga bla bla bla and so on. Hari ini tak de exam uyeayyyyy. Sebab> ITEX. thanks to itexxx zzzzzzz

   HAri ni kena pergi prep. Tapi jujurlah aku cakap, tak de guna pun prep hari ni. Pergi kelas, tengok movie, pergi lunch. gelak gelak, serionok seronok tengok movie hantu, seram~~, Jerit macam apa je dekat kelas... haihhh...

   Sejujurnya lah bercakap dari sudut hati yang nun jauh sesat di lautan atlantik, lebih baik duduk bilik. at least, boleh buat assignment sambil tak mandi lagi. ok jkjkjk. Tapi serius, memang duduk bilik tu better.

   Makanan dekat dewan makan hari ni HUAHUAHUA sedapppp macam selalu. Tambah pula dengan senyuman manis yang diberikan oleh hakak hakak diyemmm tuh.. pehh... sungguh menyelerakan. rasa macam nak makan kaki pun ada...

   Kesimpulannya, har ni ade part yang best, ade yang tak. Walaupun jurnal ni bosan, tapi hidup aku di sini tak bosan. langsung tak bosan. Aku tak nak la cerita semua dekat sini. Kalau "KALIAN" nak tahu life dekat PERMATA ni macam mana, silalah ambil UKM1,UKM2, datang PPCS yang sungguh 'BEST', UKM3, interview pulak oleh instructor dari PERMATA. Kalau result cantekk boleh la mereasa jadi warga permata but not so permata like me.

   Tapi serius aku cakap, orang yang akan dapat masuk Kolej PERMATApintar Negara ni adalah orang yang tak disangka-sangka langsung. Contoh yang terdekat adalah aku. Jadi kalau ada diantara korang yang tengah membaca ni, nak masuk permata tapi rasa tak de keyakinan diri, ataupun rasa tak talented, atau tak layak, trust me, you are the one that permata has been looking for over the years. Tak cakap lah bagus tak de keyakinan diri ni. Ok je. Aku masuk sini pun aku tak sangka kut. Aku lari keliling rumah sebab excited sangat. Sape tak excited, permata kut...

   So the main point is, tak kesahlah kau siapa, kaya ke tak, pakai macbook ke acer ke asus ke,kau pun permata jugak. Semua anak adalah permata bak kata idolaaa aku ;) AHHAHAHAHAH OK la gaiss... selamat move on dalam hidup. abaikan perkara yang telah ditulis di atas tadi. sebab tak tahu nak cerita tentang apa... ^^ Selamat malammm meowww zzzz

~ASSALAMUALAIKUM DAN TERIMA KASIH~

Comments

Popular Posts