JURNAL HARIAN 9/5/16

   Hari ini bernama hari ISNIN.  Bertemankan tarikh 9 hari bulan Mei 2016. Minggu ini merupakan minggu yang amat menakutkan. MINGGU PEPERIKSAAN. Siapa je dekat sini yang tak takut dengan exam week ennnnn??? ehhhh. ade je oran gyang suka exam week. orang yang otak dia tu besar gila pastu akal dia sambung menyambung macam petir.

   Okey. Hari ini saya bangun awal untuk mengulang kaji pelajaran. Saya bangun pada pukul 4.45 pagi untuk study. Exam kut... Haih... Stresssss. Pada pukul 6 pagi, saya menggapai tuala dan perkakasan mandi, menuju ke tandas dan mandi.. yeayyyyy... Setelah mandi, saya bergerak semula ke bilik untuk bersiap-siap dengan uniform hari Isnin... yeayyyy lagi... im so excited!!! nope, im just joking.

ok. sebab hari ni exam tak nak bazir masa banyak sangat. HAri ni exam bahasa melayu dengan sejarah.

Ok. kalau tentang paper bm ni, benda yang kita boleh buat hanyalah... BERTAWAKAL. Saya tak ingat langsung apa yang saya baca tempoh hari... huhhuuuhuhuhuhuhuhuhuhuh

paper sejarah pulak... boleh la... just do it like a pro mehhh :/ TABAHLAH EREIINNNN T^T... Harap result boleh improve jadi a solid T......T

   yang tu je kut untuk hari ini... okehhhh gaissss... BHAIII ASSALAMUALAIKUM~

~SEKIAN,TERIMA KASIH~

Comments

Popular Posts