❤️JURNAL HARIAN 3/11

   Hari ni hari khamis. kan? ok. today was just fine. alaa macam slalu je lah hidup kat permata. blajar blajar blajar. tapi sebenarnya dekat mana2 sama je. kita ni budak2 lagi kena la belajar. soal suka2 tu kita kena tolak tepi. cakap senang kan? tapi tahu sebenarnya memang susah. lagi2 perempuan. Kalau lelaki tu baik sikit mesti suka enn? tipu kalau tak suka adoo.

   Hari ni kita nak buat ape ehh dekat blog ni? hmmm kita buat throwback nak tak? macam best je buat throwback hehehe 😁😁😁


ok aku rindu.

   Haaa ni waktu bulan berapa entah. tak silap bulan 8 ke 9 macam tu. waktu ni pergi hari anugerah 5a. yang paling best bukan sebab dapat hadiah, tapi sebab dapat jumpa kawan-kawanbalik. rindu kot. sape tak rindu. paling rindu dekat budak kecik alisha tu. idk laa dia ingat aku lagi ke tak. tapi bagi aku alisha ni memang irreplaceable. walaupun dekat dunia ni ade banyak alisha hani, tapi ade satu je alisha hani dalam hidup aku. nak jumpa hang. nanti tidoq laa rumah aku😭

   ok dah dah. jangan sedih2. ni nak perkenalkan abang2 yang tak hensem ni.

   yang paling kiri tu irfan danial. dia ni baik orangnya. dia ni ketua pengawas dulu. dia ni pandai gak ahh. pastu dia ni slalu jadi mc dekat depan. hebat orangnya. skarang dah bahagia AHAHAHHA

  sebelah dia tu nama iqmal. iqmal tu pernah ade crush dekat aku. waktu aku tahu tu, ya allah dunia aku nak collapse. aku daripada elok je kawan ngan dia, terus tak bercakap langsung dengan dia. i hettt him. tapi skarang dah tak kut. tapi dah la muka aku macam ape je. tiba2 ade orang suka. ewwww memang tak ahh. yuck yuck yuck yuck

   sebelah tu pulak danial hirzi. dia ni pelik orangnya. badan kecik. suka panjat tembok. pandai buat bunyi pelik2. otak agak kuneng tapi tak pe ah lantak dia lah nak buat ape pon.

   yang baju batik biru tu nama dia danish iskandar. dia ni ramai peminat. yang peliknya tak tahu lah macam mana aku pon pernah suka dia. bila fikir balik enn, hahahahaahahahha malu gila dengan dia ni. hari tu jumpa tak cakap pape pon. ingat lagi waktu darjah satu mak dia pernah panggil aku menantu. sebab aku comel sangat kot (?) HHAHHAAHAH tapi takpe ahh aku dah move on. dia ni pendek. rasanya dia dekat bahu aku je

   haaaa yang ni pulak irfan danish. dia ni panas baran. seingat aku lah, dia suka sorang kawan aku ni. ya allah sumpah diorang ni comel gila. tapi sekarang aku tak tahu ahh ape jadi. tak berani nak tanya. hehehehe. dia ni tak suka perempuan yang lembut2 ni. dia cakap gedik. dia suka perempuan yang macam sukan2, lasak, tu ahh dia punya taste. tak tahu ahh sama ke tak sampai dia mati nanti.

  yang ni lak nama dia iman. iman ni pernah suka dekat natasha. yang ni pon sejenis punya comel. aku tengok dia ni macam arnab kot. comel je botak. dulu kitorang panggil dia man buyong. nak dibuat cerita, man buyong ni mcm sorang lelaki yang kurang waras. dia slalu available kat kota permai. ehhehehe. selain tu, kitorang panggil dia pak man telo.

   yang bawah kiri skali tu natasha. natasha ni kembar 3 dengan si irfan danish ngan irfan danial. diorang ni femes sia. dulu masuk paper.pastu dapat sponsor lagi. aku suka kawan ngan natasha ni. dia macam happy2. dia comel. waktu dia darjah 4 pon dia dah ade peminat yu ollz.

   sebelah dia tu dhiah. dhiah ni mcm kembar aku dulu. sebab? sebab kitorang sama. pakai sanggul sama2, pastu dua2 tinggi. tapi tu darjah 1 je. skarang dia pendek . dalam 140+ cm smthing like that. aku 163 cm 😎🤘🏻ok takde ahh aku acah je

   haa yang ni aku. sape je tak kenal aku. aku lah yang paling comel. kan kan kan???? ok tak. saje je. aku tahu tak. okok aku tak penting pon lets move to the last one.

   so this one is that budak alisha. so comel. i keep the best for the last. kau ni memang ohsem ah tka tahu nak cakap ape. aku paling sayang kau💘. idk why but i do. aku tak boleh lupakan kau pon. takkan pernah. you know i love you so aku taknak tulis pasal kau kat sini. nanti sumpah do dia jadi macam 5-6 buah filem aku tulis. hehehehe

that's all for today. thank you guys. byee😘

Comments

Popular Posts