💔JURNAL HARIAN 6/11

hai rakan2. hari ni hari ahad. slalunya hari ahad korang buat ape? study? baca buku? aduh. noob ah. aku slalunya kalau ahad ni mesti ahh tido je. habis tu nak buat ape lagi enn. nanti dah petang sikit baru study. maklumlah MINGGU NI exam y'all. korang pon ade kan yang dah habis exam? huhuhu sedih ni... takpe lah nak buat macam mane enn. i redhooo😌


bech pleaseee💅🏻

hmmm selain tidur, aku juga suka menyanyi AHAHAHAHAHA. setiap hari, aras aku akan dengar suara perempuan gila. suara saya ni takde ah sedap mana tapi ade lah orang mintak autograf. hehe. btw lagu yang paling kena dengan tekak orang melayu aku ni lagu terakhir ahh. so far so good. tapi orang cakap macam suara katka kena langgar lori. suara tak kecik macam cik thimah kita. bak kata dato' *supppraaanooo*. suara aku besyer2 je. takkan nak letak suara aku menyanyi kat sini en.. so kita pon letak je lah lagu ngan lirik dia ehh. karok laa sorang2 ok? ok. bagus. saya sayang kalian. hehehe😋

         - T E R A K H I R - T E R A K H I R - T E R A K H I R - T E R A K H I R - 


  


shhoooooooottttttt. this songggggg💔💔💔
huhuhuhuhuhuhuhuuhu.... sedihnya. ok lah. byeeee


Comments

Popular Posts