😃JURNAL HARIAN 5/5 [ THROWBACK K1 ]

Assalamualaikum dan hai. Bertemu kita lagi pada hari ini. pasti semua sudah tahu kan hari ini hari apa dan bertarikhkan apa bukan ? yaaa itu sudah pasti. hari ni, saya nak buat campak belakang bersama k1 yang tercinta ^^

okay. sebelum kita tengok gambar, kena lah ada intro macam namjoon selalu buat kan? haa.. okay. k1 ni kita cakap pasal k1 1620. semua gempak2 belaka. tetapi, dalam kegempakan masing-masing, ada yang pengotor, selekeh, kadang2 slow, pastu clumsy gila, annoying nak mampuh, dan macam-macam lagi. Tetapi, saya sayang classmate saya 😍😘💓💞💕


sebab? sebab kami saling melengkapi antara satu sama lain. memanglah kadang-kadang ada yang gaduh, tetapi gaduh itu lumrah kehidupan, supaya lepas bergaduh kita akan menjadi lebih rapat ^^ kan kan kan
^^



hoho. lawak lah gambar tu. tuan punya b612 ini adalah diana ^^ dia yang dekat depan tu. yang nampak sikit je tu. huhu. diana ni baik orangnya. Nama penuh dia Nurdiana binti Zahidin. Nur dengan Diana tu memang takde jarak okeh. okehhh... huehue. Saya sangat rindu tahun lepas sebab tahun lepas sangat mentah dan felo pun sikit. :)

Yang sebelah saya tu Hafiz. Hafiz ni lain macam budaknya. Walaubagaimanapun, saya suka berkawan dengan dia. Saya ingat lagi. Dia cakap dia suka filter ni sebab bibir dia jadi warna merah. Dan macam perempuan dah kau ni hafiz hehu.

Okay lah. Saya rasa sampai sini sahaja jurnal saya untuk hari ini. Sekian, babai :)
xoxo,
erein.


Comments

Popular Posts