😄JURNAL HARIAN 11/4

Assalamualaikum dan hai rakan-rakan. hari ini hari selasa bersamaan dengan 11/4. hari ini biasa-biasa sahaja. hehe. hari ini saya nak bercerita tentang...ok lah. saya cerita macam mana saya tahu pasal bts. macam ni ceritanya....

waktu saya darjah 5 dulu, saya ada pergi dekat satu tuition ni tau. pastu, ada sorang budak ni dia memang minat exo gila-gila. hari-hari menyanyi lagu exo. pastu baju pun baju exo beb. pastu yang lagi sorang tu cakap tak layan ah exo. sekarang dah zaman bts.

pastu saya tanya lah dekat dia bts tu stand for what. pastu dia cakap ah bangtan boys. pastu saya senyap je. dia tanya lah kenapa. pastu saya cakap lah kenapa nama pelik sangat. sebab saya dengar dia cakap bantang boys mula-mula😂 pastu saya pun macam ohh okay hohoohoho.

tapi saya macam biasa-biasa je. taknak lah jadi army. sebab saya kalau minat, bukan setakat minat tau. saya obses. boleh kemurungan kot kalau jung kook kahwin. eee tak boleh lah macam ni T_T tengok vkook pun dah macam ughhh. paling panas waktu jung kook kena pulau tu lah. eiii v ni. jung kook tu comel tahu tak? jangan buat jung kook macam tu. tak baik. jung kook tu sayang awak tahu tak? ( sebagai rakan ) hohohohoho.

KOOKIEEEEEEEEEEE


haih. takleh takleh.

oh haa. lagi satu. satu pengakuan. saya rasa. namjoon hensem. maaf namjoon selama ni cakap macam2 huhuhuhuuhhu. kbai hehe

sekian saja daripada saya,
xoxo,
erein <3

Comments

Popular Posts