😄JURNAL HARIAN 17/4

Assalamualaikum dan hai rakan-rakan. Hari ini hari isnin bersamaan dengan 17 April 2017. Hari ni segalanya brejalan dengan lancar sahaja. hmmm. ye. pada waktu pagi, saya bangun boleh tahan awal lah jugak. hehehehe.

Pastu dekat assembly macam biasa sahaja. macam bosan lah jugak. tetapi saya tidak mengharapkan perkara yang menarik pun. tetapi, pada waktu pagi tu, lepas semua cikgu dah takde, Amer Rafiq tu dia menari dekat depan XD hohohoho lawak lah. dengan ini, saya pun sapot lah dia sebab dia cam sporting gila. bukan senang do  nak ada orang sporting macam tu dekat sekolah en en en. walaubagaimanapun, saya respect dia sebab dia special dan dia lain daripada orang lain :)

Kelas first adalah kelas bi. Waktu bi takde pape sangat pun. pastu minum pagi. pastu kelas bio pulk. waktu kelas bio, ade pre test nutrition. hehe. saya hentam je. hehehehehehe. pastu kelas sp. kelas ni paling tak leh blah lah. hari ni cikgu endang takde. so mr. kem dengan besfren dia tu yang ambil alih. kitorang boleh create choreo sendiri kut. dia tu dah lah sikit-sikit nak marah semak lah.

pastu besfren dia tu pulak kerja macam nak hasut dia. mesyuarat mesyuarat. masalahnya, kalau tak bincang elok2, benda yang nak ditarikan tu jadi macam apa je tahu tak. ni nak pressure orang je kerja. macam apa je. saya rasa macamnak menangis tau waktu kelas sp tu. masalahnya jarak saya paling jauh. pastu kain uniform isnin tu dah lah kecik. saya punya kain tu pun dah kira besar au. pastu dah dia tu pressure sangat, saya bukak je kain tu. takpe, saya  pakai tracksuit. sentiasa. sebab saya ni bukan perempuan melayu terakhir yang sopan santun. ohohohhohohoho.

haihh. tah pape je lah dia tu. geramnyaaaaaaaa malas lah kelas sp macam ni. sendiri2 lagi senang. maaf. maaf kalau tadi dan sekarang macam terkasar bahasa ke apa. tapi haa saya ingat lagi cikgu cakap kami tak dengar cakap. masalahnya, cikgu cakap dengan kami ni macam kami ni dungu. kami boleh buat. janganlah pandang rendah. ni tak, cakap tak boleh lah. pastu cakap tak sama lah. kalaudance boleh sejibikkkk macam blackpnk tu, memang gempak ahhh. adoooo. tu pun macam ughhhh. geramnyaaaaaaaaaaaa.

okay. untuk menghilangkan rasa marah, saya nak share video jung kook. hehe. video ni diana yang tunjuk tadi waktu prep. comelnya jung kook ^^


haaaa comel en comel en ^^ jungkook tu comel sangat sangat sangat T_T rasa macam nak nangis tau. haih. ni lah sebab saya taknak suka sesiapa sebab kalau saya suka, saya bukan setakat suka. saya jadi addicted, jadi obses. haihhh macam mana nak hidup ni😭😭😭

okay. yang ni sebenarnya video lain. tapi yang diana tunjuk tu yang sebelah kiri. saya cari video tu takde ish2. tapi kalau nak search dekat youtube tulis junkook' manolo dance. ye. rasanya orang tu typo tapi takpe lah. video yang dia upload tu gempak hehehehe.

okay lah. saya rasa sampai sini sahaja coretan saya untuk hari ni. assalamualaikum :)
bye2 :))))))))
XOXO,
Erein 🌷

Comments

Popular Posts