🤗 JURNAL HARIAN 26/4

Assalamualaikum dan hai. Bertemu kita lagi pada hari ini. pasti semua sudah tahu kan hari ini hari apa dan bertarikhkan apa bukan ? yaaa itu sudah pasti. hari ni, saya nak buat campak belakang bersama k1 yang tercinta ^^

okay. sebelum kita tengok gambar, kena lah ada intro macam namjoon selalu buat kan? haa.. okay. k1 ni kita cakap pasal k1 1620. semua gempak2 belaka. tetapi, dalam kegempakan masing-masing, ada yang pengotor, selekeh, kadang2 slow, pastu clumsy gila, annoying nak mampuh, dan macam-macam lagi. Tetapi, saya sayang classmate saya 😍😘💓💞💕


sebab? sebab kami saling melengkapi antara satu sama lain. memanglah kadang-kadang ada yang gaduh, tetapi gaduh itu lumrah kehidupan, supaya lepas bergaduh kita akan menjadi lebih rapat ^^ kan kan kan 
^^




hahahahahhahahaha. lucu lalalala. tak boleh blah betul muka Erein. rasanya waktu tu tak ready tapi cam ok je. Rasanya tahun lepas saya ada post gambar ni kat insta. ya rabbi malunya aku. dayyeemmm. huhu. pink tu diana. banyak kali betul diana pakai pink ye. huehue. 

yang kat bawah yang buat peace tu joy. atas joy tu balqis. sebelah balqis zhi. baju zhi tulis great night. hm hmm. sebelah zhi adalah husna ataupun popular dengan panggilan husen. saya save nombor dia sebagai husen k1. Yang bawah husen tapi ke kanan sikit tu Farah si Johohohohorrrr. jkjk. dah dah. laparnyaaa. huhu. 
kbye!
xoxo,
erein.

Comments

Popular Posts