😄 JURNAL HARIAN 23/4

Assalamualaikum dan hai rakan-rakan. hari ni hari last dekat kem. Saya rasa sedih sangat. huhu. tpi nak buat macam mana, ini lh hidup. Waktu mula-mula tu, punyalah tak suka. Bila dah lama-lama, bukan setakat lama lah. Bila dah last day, baru lah mula nak rasa sedih bagai kan. Nak buat macam mana, itulah lumrah manusia.

Hari ini saya rasa saya nak share video makanan lah. Hehe. Okay. Makanan yang saya pilih adalah grilled salmon. Sebab? sebab saya tak tahu. Tapi saya suka. hehe. Jap ye


okay. jadi video di atas menunjukkan cara-cara untuk membuat grilled salmon. sedap. jangan lupa tengok tau. Kalau tak tengok, saya gigit nanti. Okay tak jk. Macam mana nak gigit kan? Jauh. Silap-silap awak yang tengah baca ni tak kenal saya pun. 

Sampai sini sahaja coretan saya. huhu Okeh. Tata ^^
xoxo,
erein.

Comments

Popular Posts