๐Ÿ˜Š JURNAL HARIAN 12/4

Assalamualaikum dan hai rakan-rakan. Tarikh dan hari sudah pasti anda semua ketahui bukan? okay. disebabkan saya lapor sangat malam ni, saya nak share gambar makan. makanan apa ye yang menarik. hmmm. mesti something yang boleh buatkan banjir mulut tu menakung air liur. hehe. dah macam pili bomba dah tu hehe.

okay. disebabkan saya suka makanan yang bercheese, saya nak share gambar makanan yang berakaitan dengan cheese lah hehe. baru banjir hehe. makanan bercheese ni banyak sebenarnya. mac n cheese lah, samyang cheese lah, macaroni lah, cheese buldak lah, lagi apa. haa macam-macam lah. hidangan yang takde cheese no hal, boleh bubuh cheese kot atas kasi banjir.

tanpa berlengah lagi, mari kita mencuci mata dengan melihat gambar-gambar makanan yang bercheese. mohh mohh...

bestfriend :)


okay yang ni siapa je tak kenal en. kalau tak kenal tu memang duduk dalam gua, bawah tempurung, macam katak pishang, tempurung tu tempurung titanium. haih. mac n cheese ^^ sufi jual ni. tapi sufi punya mac n cheese terbakor macam cinta saya kepada awak cia3. okay tak tak. tapi sufi punya mac n cheese tu sedap ahh. tak tipu. setiap kali sufi jual saya mesti nak beli. kering lah poket camni huhu.

boyfriend :)

yang ni pun sama je. siapa tak kenal pizza. piddzzzaaaa. kemon ahh. sedap duh. cheese stuff. ughh craving. tapi kat sini tak leh makan pizza ๐Ÿ˜— haih. kalau nasib tak baik kena lah panggil waktu rollcall. haih.. kesian betul. teringin nak makan pizza yang cheese dia macam dalam gambar tu. selalunya pizza yang sedap topping tapi cheese tak macam tu pun. dalam gambar kemain lagi ๐Ÿ™‚haihhh dunia dunia...

lemakkkkk :)))))))

haaa. cheese burger. sejujurnya saya bukan biggest fan of burger tapi kalau ada orang nak bagi on je. cheese burger boleh lah~ not fav. lagi-lagi yang besar gedabak tu. macam mana nak masuk mulut do. last2 makan cubit2. ish3 baik beli burger standard tapi banyak2 kalau dah nak gemuk sangat. hehe.

okay. kata-kata akhir daripada saya, marilah kita menternak lemak bersama-sama. mari jadi gumok. hidup hanya sekali yehuu. hehehehehehehe. okay maaf maaf. hehe. 

dah lah. sebelum saya merapu lagi, saya akhiri jurnal saya dengan assalamualaikum :)
sekian,
terima kasih ๐Ÿญ
xoxo,
erein๐ŸŸ

๐Ÿž๐Ÿง€๐Ÿ—๐Ÿ–๐Ÿค๐Ÿณ๐Ÿ”๐ŸŸ๐ŸŒญ๐Ÿ•๐Ÿ๐ŸŒฎ๐ŸŒฏ๐Ÿœ๐Ÿฒ๐Ÿฅ๐Ÿฃ๐Ÿฑ๐Ÿ›๐Ÿ™๐Ÿš๐Ÿ˜๐Ÿข๐Ÿก๐Ÿง๐Ÿจ๐Ÿฆ๐Ÿฐ๐ŸŽ‚๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿญ๐Ÿซ๐Ÿฟ๐Ÿฉ๐Ÿช๐Ÿบ๐Ÿป๐Ÿท๐Ÿธ๐Ÿน๐Ÿพ๐Ÿถ๐Ÿต☕️๐Ÿผ๐Ÿด๐Ÿฝ

 ok bye hehe ๐Ÿ˜—

Comments

Post a Comment

Popular Posts