๐Ÿค— JURNAL HARIAN 16/4

Assalamualaikum dan hai semua. hari ini hari ahad bersamaan dengan 16 April 2017. Hari ni saya ada buat satu perkara yang sungguh menarik. Malangnya, saya tak boleh lah nak bagitahu dekat satu dunia kan kan? jadi, hari ini saya akan share video bts lagi. HEHEHEHE.

macam ni ceritanya. Mula-mula nak buat assignment. pastu takpe lah. nak dengar lagu katanya. jadi kita bukak lah lagu dekat youtube. not today bts. pastu tengok-tengok end up dekat try not to laugh challenge. pastu gambar yang depan tu comel lak. huhuuhuh. tertengok video tu. dah lah video tu dekat 30 minit huhuhu


haaaa ni lah video tu. ada satu part tu lawak gila. Lagi-lagi bila jung kook enn๐Ÿ˜Œ comel gilosss. tak boleh lah macam ni. rasa macam nak nangis. huhuhuhuhuhuhuhu... kenapa nak nangis? sebab jung kook tu comel sangat. lepas tu kan, bila tengok dia, dia macam selalu duduk dekat belakang kalau ada pape interview ke apa-apa je lah. sedih lah. nasib baik ada v. v lah selalu macam tarik dia pergi depan ataupun duduk sama-sama dekat belakang dengan dia. itulah sebab saya suka vkook <3


okay. Ini sahaja daripada saya. sekian, terima kasih :)
XOXO,
erein ๐Ÿฐ

Comments

Popular Posts