🙂 JURNAL HARIAN 21/4

Assalamualaikum dan hai. Hari ini saya nak share lagu bigbang. bagi saya kan, lagu bigbang ni macam legend tau. sebab bigbang ni boleh cakap macam first kpop boy group yang saya tahu. Kalau group perempuan, yang first saya tahu adalah girls generation. kedua pulak adalah wonder girls. lepas tu 4 minutes XD

okay okay. lagu yang saya pilih adalah lagu bae abe. hehe. Lagu ni kan, kalau boleh takyah lah tengok dia punya mv. Tah pape je. Saya pun tak faham. So tengok colour coded je dah cukup. Video dia tak menarik. i forbid uuuuuu.

Hari ini sebenarnya saya dekat kem. tapi tak boleh lah cerita sekarang kan. Nantikan laporan kem hehe. Disebabkan saya sangat busy pada hari ini, esok, dan juga lusa, saya hanya akan share lagu je lah ye :)

Sampai sini sahaja jurnal hari ini.
Sekian, terima kasih.
XOXO, erein.

Comments

Popular Posts