JURNAL HARIAN

   Hari ini hari Khamis bersamaan dengan 21 April 2016. Hari Khamis yang biasa sahaja. Tidak ada apa sangat yang berlaku. Saya bangun pada pukul 6.00 pagi. Saya lantas bangun dari katil, menggapai tuala dan terus bergegs ke tandas dengan segera. Setelah itu, saya bersarapan dengan sekeping biskut dan sekotak air milo. Setelah itu, saya terus ke dewan serbaguna untuk menghadiri sesi perhimpunan.

   Kelas pertama pada hari ini adalah english. Madam Noorlin lah yang mengajar bahasa inggeris pada murid foudation 1.

   Setelah itu, kelas fizik pun tiba. KAmi belajar benda baru lagi. Sungguh memeningkan kepala. Saya bukanlah bitara sangat pun. Agak susah bagi saya untuk memahami subjek-subjek seperti fizik, kimia dan juga biologi.

   Kemudian, waktu minum pagi. Warga K1 bersatu teguh pada hari ini. Kami berjalan ke dewan makan bersama. Makanan yang disediakan sungguh sedap sehingga menjilat jari (ehehehe tipu je sebenarnya -__-)...

   Selepas itu, waktu pendidikan agama islam pun tiba. Aktiviti yang dilakukan pada hari ini adalah saya tak ingat sangat.. TEtapi syukur alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancae. Saya sudah bercerita pada hari Selasa yang lepas. Selamat...

   Kemudian waktu bahasa melayu pun tiba. Semua murid sungguh takut kerana tidak menyiapkan jurnal lagi. Termasuklah saya yang pemalas ini... ehehhehe...

   Coretan pada hari ini pendek sahaja ye ehehehehe ^W^

K Bye

~SEKIAN, TERIM KASIH AHAHAHA~

Comments

Popular Posts