😊JURNAL HARIAN 14/2

Assalamualaikum dan salam sejahtera. bersyukur kita kehadrat ilahi kerana dengan izinnya kita dapat bersua lagi di sini.

okay. hari ni hari selasa ye rakan-rakan. andddddddddd harini birthday roomate saya ^^ happy birthday betty ^^. saya harap dia akan sentiasa dalam lindungan allah. semoga panjang umur dan murah rezeki betty ^^ me lap you so mach. jagalah objek comel tu elok2. benda tu comel kan? comel mcm betty ^^.

ok sebenarnya macam ni. Hari sabtu yang lepas, saya dan rakan-rakan saya pergi outing. Kemudian, waktu tengah berjalan-jalan mencuci mata, saya ternampak seeoker patung yang sangat comel. bila tengok patung tu saya teringat betty tau. pastu tanpa berfikir dua kali, saya terus beli. saya tak menyesal pun tau belikan hadiah untuk rumet saya. saya rasa seronok ada lah ^^

saya pulak yang rasa excited tau. tak boleh tahan lah kena simpan patung ni beberapa hari. rasa macam nak terus bagi. tapi takpe lah. demi betty saya sanggup tunggu beberapa hari.

happy birthday again betty. hope your day is as wonderful as you are ^^

XOXO,
erein.
COMEL ENN^^

Comments

Popular Posts