😄JURNAL HARIAN 23/2

assalamualaikum dan hai. hari ini hari khamis bersamaan dengan 23/2. saya tak berapa ingat sangat apa yang jadi hari ni. okay. jadi hari ni untuk jadikan jurnal ni lebih menarik. kita akan main satu game.

game apa? okay. macam ni. saya akan pilih gambar yang ke 30 dalam photo booth saya. benda ni secara rawak je. hehe. maaflah tetapi saya tiada idea. photo booth tu apa? photo booth tu macam satu app (dunno). dia ada banyak filter yang pelik-pelik. dan bagi saya kan, filter yang paling menarik tertarik thorbaik adalah chipmunk. oh haa. lagi2 kalau hafiz. dekat orang lain, chipmunk tu dia cuma kembungkan pipi je. tapi kalau dekat hafiz, dia akan kembangkan hidung sekali. HAHAHAHAHAHAH. seriussss hodoh gila. tak tipu. walaupun dia hodoh, saya tetap menyayangi dia (sebagai sahabat). saya harap bila dia besar nanti dia tak lembut. sebab sekarang ni dia macam ada pengaruh perempuan yang sangat kuat. saya juga harap dia takkan jadi budak pelik jugak. huhu. sedih. dia baru 12 tahun tapi dah foundation 2. agaknya mesti ada orang panggil dia abang kan. kan kan kan

okay. skarang cerita pasal gambar ni pulak. gambar ni gambar tahun lepas. waktu ni rasa macam lawa gila ah. pastu bila tengok balik gambar ni tahun ni, dah macam baru keluar reban ayam je aku tengok. huhu. sedih duh. tapi takpe ah. tahun lepas macam2 jadi. pahit manis masin masam semua ada ah. kalau lah boleh putar masa. huhu.

ok saya rasa sampai sini sahaja coretan saya
sekian, assalamualaikum
XOXO,
Erein.

Comments

Popular Posts