🏅JURNAL HARIAN 22/2

assalamualaikum dah hai rakan-rakan. hari ni 22/2 bersamaan dengan hari rabu. saya taip jurnal ni pun saya sebenarnya mengantuk gila-gila. okay. baiklah. hari ni, yang menarik adalah sukan.

ye. sukan. hari ni dari pagi sampai ke malam sukan je kerja. saya bagi nama untuk boltam. tapi saya taknak hampakan topaz lagi. jadi saya tak masuk :) lebih mudah begitu. maaf topaz. huhu.

okay. start pagi-pagi tu, saya tak tahu sebenarnya strart pukul berapa. waktu pukul 7.10 saya tanya dekat group kelas boleh tak saya nak sambung tidur. okay. sorang pun tak respons. faindhhhh. saya terus bersiap-siap dengan pakaian sukan. ye. mestilah mandi dulu. bukan macam sorang budak tu tak mandi pagi tadi. ushuk🙊

waktu petang tu sambung boltam tak habis. kemudian semua orang kena lontar peluru. okay. tu lah benda yang paling senang dalam bahagian hari sukan. lontar je benda tu. janji tak batal. tu je. senang je. tak yah lari-lari. hehe

kemudian, malam (9.++), ada badminton dengan ping pong tak silap. maaf topaz, saya tak mandi lagi. hehe. saya sangat ushuk. tapi sekarang ni saya dah mandi lah. tadi je saya tak mandi lagi hehe.

saya rasa tu je. hari ni sangat bosan. admit it. hari ni sepatutnya ada pj tau. dah dua kali dah kelas pj skip. enci ah macam ni. hehe. benci2 pun tak jadi apa2. muvon je lah erein. huhu

okay, saya rasa sampai situ sahaja coretan membosankan ini,
sekian,
XOXO,
erein.

Comments

Popular Posts