🏃🏼JURNAL HARIAN 17/2[MERENTAS KAMPUS] [SE]

assalamualaikum dan hai kepada pembaca jurnal [se] :) nak tahu tak apa pula yang istimewa untuk hari ini? haaa... jeng jeng jeng jeng...
hari ni merupakan hari merentas kampus :)
merentas kampus adalah satu acara sukan tahunan yang wajib disertai oleh semua pelajar kolej permatapintar negara (yang berkemampuan). 
trek untuk tahun ini adalah sama sahaja bagi semua lapisan masyarakat (f1-l2).
laluan yang telah ditetapkan oleh suko-suki berjaya adalah lebih kurang 5 km. waktu pertama kali dengar 5 km, saya macam wow. boleh ke aku habiskan larian ni?
andd yah saya berjaya :)
walaupun tak memenangi pingat, saya berasa bangga kerana saya tidak tercorot seperti tahun lepas. sebenarnya, pada tahun yang lepas, saya dapat tepat keduaaa (dari belakang)
serius rasa nak nangis sebab penat sangat.
tapi tahun ni alhamdulillah dapat tempat ke 26/44. boleh lah tu~
catatan masa dalam lebih kurang 55 minit.
ok lah kan 1 km 11 minit hehe ^^"
tahun lepas 2 km mcm tu je. tapi lembab nak mati. saya bangga ah dapat cipta rekod sendiri. hehe
jadi, saya taknak cakap banyak2 lagi. bosan ah cakap2 je.
mari kita biar gambar berbicara :)



haa ni waktu pagi2 tu. sebelum memulakan larian, kita haruslah memanaskan badan. kami memanaskan badan mengikut rumah masing2. seperti yang anda tahu, dulu saya emerald. tapi tahun ni topaz. cedih au... huhu

haa yang ni pun consider as memanaskan badan. ikut kreativiti house masing2 lah nak panaskan badan macam mana. ada yang pusing2, lompat bintang, lompat bulan, ahh macam2 lagi lah

yang ni pulak kategori bawah 15. f2 dengan f3 gabung ") sebab budak2 f1 ramai sangat. soo amik ah korang  2 kategori khas untuk batch korang je. nampak akk suko-suki sayang korang? jadi hargai lah mtp yang anda ada :)
(alhamdulillah muka tertutup)

yaaa... ni farah dan komari. komari merupakan pemain bojar yang berjaya. dia mendapat tempat ke 25  manakala farah  mendapat tempat ke 32. diantara mereka terdapat saya. saya ditinggalkan jauh oleh mereka. saya okay sahaja walaupun ditinggalkan oleh rakan saya kerana dalam kubur nanti kita akan berseorangan juga. ni macam latihan je :)

tahniah aidid. aku kesian betul tengok kau. aku rasa macam nak nangis pun ade semalam tengok kau sakit. get well soon aidid. stay strong. kami hargai perjuangan anda aidid. sentiasa menghargai anda :)


soo yeah. ni gambar yang paling win. house capt and vice house capt. serius comel gila gambar ni. paras bahu je ^^ ni yang buat saya rasa saya nak pendek je. tak suka lah tinggi2. tak comel :( congratz both of you :) you have done a very good job as a leader <3
t.o.p.a.z
berjuanglah
pahlawanku
satukan tekad dan semangatmu
kami rela
korban nyawa
demi topaz yang tercinta
kita topaz, kitalah juara


 sampai itu sahaja catatan hari ni.
sekian,
XOXO,
erein.

Comments

Popular Posts