😇JURNAL HARIAN 24/2

Hai. selamat sejahtera, salam satu dunia. hari ni hari jumaat bersamaan dengan 24/2. hari ni saya cuma nak cakap takde pape yang menarik sangat. bosan je. pagi tu macam biasa sahaja pergi ke kelas. mestilah bangun awal pagi ye wahai rakan-rakan. pergi assembly. masuk kelas. bla3.

kemudian tiba waktu tengah hari. makan sedapppp. selalunya pada hari jumaat kami akan menikmati hidangan yang lazat. pada waktu petang pula saya tidur. wajiblah ye rakan-rakan tidur pada hujung minggu. kita sebagai pelajar, mempunyai hak yang abadi dan mutlak untuk menggantikan semula tidu r yang telah dicuei dek kerana assignment yang tinggi menggunung. assignment cikgu mior pada tahun ini berlipat kali ganda bergunung gunung gunung gunung...

kemudian, saya rasa saya tak dinner. insyaallah saya tidur je dekat bilik. hehe. maaf lah. abaikan sahaja perangai buruk saya ini. tak boleh dijadikan calon teman sehidup semati. tapi takpelah saya pun kurang berminat je. hehe

maaf hari ni merapu. saya dah mengantuk ni. tata
XOXO,
erein.

Comments

Popular Posts