πŸ’› 30/3 JURNAL HARIAN [ HARI SUKAN '17 ]

Assalamualaiku dan hai para rakan serta sahabat. Hari ini merupakan hari terakhir hari sukan. ye. tak sabarnya nak tunggu benda ni habis. seksa beb. huhu. maaf, ni jujur daripada lubuk hati suci nurani saya.  okay. hari sukan pada malam ini, sejujurnya saya cakap,agak hambar. maaf, tapi memang hambar. dah lah gabung dengan asasi. gila ke apa.nama sukan kolej, kolej je lah. asasi asing lah. ni tak. topaz mula-mula dah hebat kut sebab banyak menang acara padang. tapi sebab asasi topaz cam lemah semacam, semua jatuh. bagus sangat lah tu. baru belajar cara nak move on daripada emerlad, baru cuba nak menyayangi topaz, tengok-tengok jadi macam ni. bagus sangat lah tu. hmmm. stress lah.

ok dah dah. acara pada malam itu dimulakan dengan kawad perbarisan daripada setiap rumah iaitu topaz, saphhire, emerald dan ruby, asasi, dan juga permata insan. oleh disebabkan gambar kawad tidak sempat diambil, jadi saya mengambil keputusan untuk meletakkan gambar seekor binatang yang sangat comel yang bernama appa.


comel gila kan? like gila gila gila gila gila gila gila punya comel. Rasa macam nak cubit-cubit je si appa ni tau. nasib kau lelaki do, kalau kau perempuan dah lama aku peluk.haihh.. appa.. appaa...


okay. ni gambar potatoes topaz ye gais. potatoes topaz comel-comel belaka. aumm. potatoes topaz semuanya memang baby potatoes yang tak reti nak bersukan. Miejah boleh lari tapi dia cakap dia malas XD komari lak netballer permata berjaya. gempak duh komari. dah fit sekarang. aaa saya lak biasa-biasa je. bersenam dengan tidur je lah mampu hohoho. farah ni dulu bola balingers hohohoho. sayaaa sejujurnya tak suka bola baling sebab bola baling ni ganas bagi saya huhu. yang mun ni pulak lari laju je. wakil permata kut. hehu. anisah pulak seorang gadis bertudung labuh yang sungguh sopan bahasanya. sejuk mata memandang. kalaulah aku boleh jadi macam dia. alim, sejuk mata orang, sejuk perut ibu mengandung. huhu.


okay. ini adalah baju topaz daripada belakang. sama sahaja macam tahun lepas. cliche nau lah. ish3. dah ah kuning gila. saya lak memang tak pernah ada baju yang berwarna kuning. bila pakai tu, memang kuning gila nak mati. metilah tak sesuai. baju emerald gak yang sesuai. aaaaa. nak emeralddd :((( kurang ajor betul la


haaa.yang ni gambar topaz. tak lengkap pun. obv kan. dalam gambar ni pun ada asasi yang join sekali. haa. yang saya cakap tadi tu maaf lah ye. saya mengantuk sangat. tak boleh nak process data dengan betul tepat padat dan tuntas. hehe. sooooo yeah ._. ni lah dia. desc lah sendiri. saya kat belakang tu. yang buat mini love tu. comel enn. ^^ ok tak. main2 je. lollolololo.


Yang ni pulak tempat bergambar yang kedua. hohohoho. depan khemah. khemah tu gempak kot. pe ni pe ni ishh. hmmm haihhh. takpe ah.. kita dah sama-sama mengharungi hari sukan ni, tahniah semua :)

JOYAH FANSSSS

haaaa. nipotatoes.dah hampir lengkap. tapi cat tak cukup. huhu. takpe takpe. cat sentiasa berada dalam hati kami semua <3 i laughhh you guyss potatoesss. mari menuju ke jalan frech fries. nanti bila dah l2 kita jadi wedges ehh. ada cheese sekali. baru klasssss. huehue. saya sayang kalian. sangat sangat ") terima kasih kerana berada di sampingku ketika susah dan senang (acah). hoho. pape pun, gudluck in life. CAIYOKKK! <3

saya mengakhiri jurnal saya yang ini dengan assalamualaikum dan salam sukan satu permata :)
Assalamualaikum,
bye!
XOXO,
Erein 🍟




Comments

Popular Posts