πŸ˜€ JURNAL HARIAN 11/3

assalamualaikum dan hi peminat setia saya. hehe. okay. saya nak mintak maaf sebab saya sebenarnya dah nak exam, jadi saya tak boleh tulis jurnal daripada hati saya buat hari ni. jadi, saya nak share satu lagu dan lirik lah ye. hehe. tapi takpe jangan risau. nanti bila saya dah free dan hari tu bosan saya akan cerita pasal hari ni.

kod311: kertas illuminati




haa. ni lah lagu nona nona zaman sekarang. lagu ni akan dikoirkan oleh sp pada hari anugerah nanti. ngee :>

nona nona zaman sekarang tak boleh ditegur tak boleh dilarang bajunya pendek bertambahlah jarang
itu menjadi hati gembira nona nona zaman sekarang tak boleh ditegur tak boleh dilarang bajunya pendek bertambahlah jarang itu menjadi hati gembira nona lah jangan bikin keruan tidaklah kena cina melayu pipinya merah pula disapu sekarang sudah jadi tak tentu nona nona zaman sekarang tak boleh ditegur tak boleh dilarang bajunya pendek bertambahlah jarang itu menjadi hati gembira nona nona zaman sekarang tak boleh ditegur tak boleh dilarang bajunya pendek bertambahlah jarang itu menjadi hati gembira nona nona zaman sekarang tak boleh ditegur tak boleh dilarang bajunya pendek bertambahlah jarang itu menjadi hati gembira dalam dunia banyak banyak yg jadi perkata tak sopan dalam dunia banyak

Comments

Popular Posts