🎂JURNAL HARIAN 5/3

assalamualaikum dan hai. hari ini hari ahad bersamaan dengan 5/3. nak cerita pasal swimming ke birthday? oh lol. mestilah birthday. birthday siapa? ehhehehehe adalah. rahsia >.<

happy day for a lucky girl :)

ye. 5/3 2003 ada seorang princess lahir. nama dia hamiezah tetapi lebih mesra dengan panggilan miejah. saya sangat sayang akan miejah. tetapi setiap kali saya duduk dengan dia, ada sahaja orang ketiga. jadi saya pun biarkan sahaja dia dengan orang ketiga itu.

sebenarnya kami pernah kenal di ppcs. haha acah lah kenal. cuma saya pernah senyum dekat dia. dulu waktu ppcs saya rapat dengan hana. miejah tak jadi nak tegur saya sebab ada budak kecik tu😂 lawak lah miejah.

hahahahahahaha ni malas ni

hmmm... semalam saya berlakon dengan sangat baik saya rasa hehe. tapi komari ah paling thorbaik. sebab? kami tak tahu macam mana nak buat miejah balik bilik dia sebab surprise ada dekat bilik dia. jadi komari pun cakap ada warden round. haha. saya pun tertipu. 

lepas tu, waktu dekat bilik miejah tu, saya mula-mula excited gila. pastu tiba-tiba saya rasa awkward. sebab... hmmm.. ada lah. tapi saya rasa awkward dan sedih juga semalam. takde lah sedih sampai meraung semua tu. cuma ada lah maca menangis dalam hati. tapi saya okey sahaja. saya tak tahu kenapa saya rasa sedih. saya harap mental health saya so so je.

mana tuan punya birthday ni?

ke hadapan miejah yang saya sayangi,
   saya amat sayangi anda. semoga sentiasa lawa. dapat anak yang comel-comel. dapat lelaki yang yang takkan lukakan hati kau, menjadi anak yang solehah. turunkan lesung pipit kau kepada generasi seterusnya. semoga sentiasa pandai terutamanya fizik. semoga kau sayang aku macam aku sayang kau (HAHAHA) entah lah miejah. tak tahu nak cakap apa. tapi sebab kau masuk blog aku ni. maksudnya kau penting dalam hidup aku :) aku sayang kau <3
sayanglah aku lebih daripada scandal kau yang lain >,<


i am ridiculously  in love with all for perfect imprefection❤️
okay miejah. saya rasa sampai situ sahaja coretan saya buat hari ini.
lol (lots of love),
erein.❤️❤️❤️


Comments

Popular Posts