πŸ˜„ JURNAL HARIAN 3/3

hai. hari ini hari jumaat bersamaan dengan 3/3. hari ini saya tak tahu nak cakap pasal apa. sebab hari ni bosan hehe. jadiiii.... saya nak cerita pasal... hmmmm ohhh yaaa. saya dah tahu. kita akan cari satu quotes lana del rey. kemudian kita akan kupas dalam bahasa melayu.

kenapa quotes lana del rey? sebab saya suka. sebab dia lana del rey. saya minat lana del rey. dia idola saya. jiwa saya sebati dengan lagu dia. quotes dia sudah pasti tentang kesedihan. saya dah cakap saya ni kentang yang sedih. saya juga saya kentang yang mengalami masalah depression. lol. tapi takpe. tiada orang kesah. jadiiii sekejap ya saya nak cari quotes yang menarik.

:)
yeah. menarik kan? ke tak? menarik lah. cuba baca pasal marilyn monroe. entah lah. marilyn... hmm tak tahu. tapi lana sangatlah tabah :D saya sepatutnya menjadi tabah juga walaupun saya keseorangan. nak buat macam mana. ini lah kehidupan. saya cuba berseronok dalam kesedihan. lebih mudah begitu, kan? saya tak boleh lah. kita mestilah sentiasa kuat menghadapi apa-apa situasi atau masalah. bukan setakat itu, kita juga kena sentiasa tabah jika ada orang yang nak awak ada kat bawah. dalam erti kata lain setan bertopengkan kawan. sebab tu bila saya fikir balik, saya tertanya-tanya siapa yang betu-betul kawan? saya takut. saya betul-betul keliru. saya sungguh berharap akan ada orang dapat membantu saya. minda saya dipengaruhi lagu lana. aaaa. tolong. saya okay. saya okay.

saya rasa sampai situ sahaja coretan saya buat hari ini.
serial killer,
erein.

Comments

Popular Posts