πŸ˜‡ JURNAL HARIAN 22/3

hai gais. ops mana assalamualaikum enn. haa ye ye. assalamualaikum semua. pa habaq? okay tak. apa khabar? saya di sini sihat sahaja ^^

hari ni nak kelainan sikit lah eh. kan? okay so hari ni saya nak share lagi twice pulak hehe. twice? apa itu twice? astagarrrrr... takkan tak tahu kut. just. takkan lah ._. haihhhh andaa.. andaaa... amenda lah anda ni (lol)


ohh ahh/ pernah dengar tak lagu tu? tipu lah tak pernah hehhehee. femes kot. duduk dalam gua ke ape tak tahu lagu tu ish3...

haa dalam video tu ada lirik sekali jadi marilah menyanyi bersama-sama. kalau rasa macam susah nak nyanyi lirik tu, boleh nyanyi yang bawah ni pulak. hehe


okay yang ni senang sikit nak menyanyi kan? kan kan kan? yeahh. benor benor. okay saya rasa sampai sini sahaja coretan saya untuk hari ini.

sekian, terima kasih
xoxo,
erein  <33333333


Comments

Popular Posts