😜JURNAL HARIAN 17/3

hai kamoo. nama saya erein. saya berumur 14 tahun. dulu saya bersekolah di sekolah kebangsaan bukit minyak. oh, hehe ni sekolah waktu darjah 1 ah hehe. sekarang saya sekolah asye je.

ok. saya sebenarnya suka makan. saya suka gilaaaa. kalau saya stress saya akan makan. kalau saya lapar sudah semestinya saya akan makan. hehe. saya sebenarnya suka makan makanan pasta. tapi saya juga suka makanan kampung. aaaa lapar. saya lapar :(

sape2 yang baik hati kalau keluar daripada tempat ni tolong belikan makanan plis. huhu. saya lapor. lapor gila gila. saya nak makanan plis. huhuhuhu

ok. sebenarnya hari ni exam. selalunya waktu saya exam saya akan menangis. sebab? sebab saya manja. lol. tulah. macam apa je manja-manja ni. kalau dah manja sangat tu balik rumah je lah. duduk rumah. takde nangis-nangis. duduk sini janganlah fragile sangat. hehu.

ok. maaflah jurnal pendek je. mood exam hehu

Comments

Popular Posts