๐Ÿ™ƒ JURNAL HARIAN 6/3

assalamualaikum dan hai rakan-rakan. saya di sini lagi ^^ sekarang saya berada di kelas mandarin. saya bertolak dari bilik pada pukul 2.02 petang. oh tidak. saya terlewat. dengan pantas saya bergerak ke kelas mandarin. sebelum bergerak ke kelas, saya sempat menjenguk bilik fathimah. yeah. dia dah 98% siap. yeayyy. mari kita ke kelas mandarin.

oh ya. terlupa pula. hari ini saya nak bercerita tentang kelas seni persembahan atau lebih dikenali sebagai sp. pada waktu sp, bukan sahaja ada cikgu endang, ada juga mistur kem yang disayangi, dan beberapa orang cikgu baru yang saya tak berapa kenal. hehe. maaf cikgu. saya ni pemalas.

okay. hari ni bincang nak buat apa untuk majlis hari anugerah. waktu tu saya macam ahhahhaahahhahahha mesti gaduh diorang ni. itu  lah antara penyebab saya malas nak bagi idea. nanti mentah-mentah. hahahahha. saya sebenarnya dalam mood lagu lana del rey. takkan lah nak buat koir lagu lana del rey kan? kan? kan?

lagu dia banyak yang macam hmmm hmm hmm hewhew. ohhh ohh ohhh saya ingat lagi. tadi mistur kem ada tanya kami ada seluar ketat tak. saya be like HAHAAHAH kau nak suruh kitorang buat apa atas pentas tu haa. kami nak buat koir je. memang lah kita nak attention orang. tapi, sanggup ke nak terbakar dalam neraka extra 100 juta tahun? kalau macam tu kan, bukan setakat attention je tau, lain pun boleh. sebab performance sanggup lah ketepikan agama?

sacrifies? cakap pasal berkorban ni kan, memang dosa tu boleh hilang dengan solat je kan. haha. saya tak sanggup dapat 3.00 je untuk performance ni. saya nak 3.7. doakan saya. hahahahahaha. saya dah lah tak baca buku. saya pasrah je. tapi serius tak rela nak kena berkorban macam tu. dah lah nak exam, assignment dia bagi seketul macam tu je.haihh... cikgu cikgu... 

ok. saya rasa sampai situ sahaja catatan hari ini.
sayonara world
XOXO,
erein๐ŸŒท

Comments

Popular Posts