😸 JURNAL HARIAN 8/3

hmmmm. hai kalian. hari ini 8/3 ye. hari rabu hehe. hari ini satu impian saya telah tercapai. yeahh hari ni saya rasa saya nak share satu quotes.

not as sad as her song
yeah. kalian tahu tak apa yang menjadikan kalian lebih kuat menghadapi hidup ini? bila ada orang yang saggup melayan kalian dengan maruah. bagi saya mestilah bukan art kan. sebab saya punya suara tak sedap pun XD dan saya ni kuat perasan. hahahhaa malu lah XD 

tapi itu lah. kita akan rasa sangat kuat bila ada orang yang sanggup melayan kita. terima kasih awak :) walaupun saya ni kasar, saya memang kasar HHAHAHA. takde ah nak comel comel. maaf tak secomel kucing parsi yang gebu.

dalam saya sedih hari-hari, nasib baik ada seorang hamba allah ni. saya report apa-apa semua dekat dia. bila orang ni sakitkan hati saya, saya bagitahu dekat dia. bila kak hani marah, saya bagitahu dia. bila saya tak dinner, saya bagitahu dia. bila saya rasa saya dah taknak hidup, saya bagitahu dekat dia. dia yang bagi semangat dekat saya. dalam tak sedar, saya rasa dia manusia yang paling tak kesah kalau saya spam. tapi dia manusia jugak en. dia ada limit gak. saya pun kadang-kadang buat dia marah dan sedih. huehue. mari lah jadi bestfriend ^^. hehehhehhhehhehe. maaf :3

saya sebenarnya tak tahu hala tuju saya. apa yang saya tahu, saya akan belajar rajin2 untuk parents saya, saya akan buat bean boozled challenge dengan kakak dan along. nak makan samyang balik nanti. nak buat popsicle. nak swimming sepanjang seminggu dekat rumah. nak kurus dalam masa tujuh hari HA HA. nak tengok movie. taknak pergi tuisyen. nak spent time dengan family. taknak tengok telefon sangat sebab telefon ni lah antara penyebab rosaknya bangsa melayu zaman sekarang. ish2.

okey. saya rasa sampai situ sahaja coretan merapu pada hari ini :3
ttyl
brb
lysm
#lanadelrey
#prettywhenyoucry
XOXO,
EreiN.
Bye!

Comments

Popular Posts