πŸ˜’ JURNAL HARIAN 10/3

hai. hari ni 10/3. ye tah pape je harini. saya nak ringkaskan je hari ni.

pagi-pagi ade talk dengan ceo maybank. nama beliau puan nora binti abd. manaf. she is such an idol. cara penyampaian beliau sungguh menarik perhatian saya. ini adalah talk pertama yang saya merasa begitu kagum.

selain talk tu, ada yang lebih menarik. iaitu birthday prank.saya macam dah agak tau benda tu nak jadi tapi saya biar je. lagipun kan sebab semalam sekor pun tak wish. tak harapkan pun tampal-tampal kat dinding ke kek kek ke, berlakon ke. tak harapkan benda tu pun sebenarnya. happy birthday tu je dah cukup. tapi tu ah. aku tak kesah pun.

lepas lunch tadi, diorang baling aiskrim cair dekat saya. tidak dilupakan pisang ye. pisang tu serius geli. pastu muka ni rasa manis je sebab aiskrim tu. waktu tu nak marah pun tak boleh ah sebab birthday en. tapi, saya sebenarnya. tak rasa apa-apa sangat :) maaf rakan-rakan. korang yang buat aku jadi macam ni. i used to be so fun and happy. korang yang buat aku macam ni.

ape? korang tak buat apa2 pun? yakin ke? pasti? aku rasa tak. haha. entah lah korang. aku mintak maaf lah. korang cakap ah aku tak reti bersyukur ke apa ke. tapi aku tengah tulis jurnal ni dengan perasaan marah. insyaallah tadi aku happy je :)

pastu ada sp. takpe lah en. sp tu serius lawak. tak tipu.

ok. skarang nak cerita sp dah habis. pastu saya tertinggal phone. pastu saya tengok dalam bilik tu takde pun phone saya. saya fikir phone saya dah hilang. rupa-rupanya farah yang sorok. serius. 700. zhutulzhuzhuzhuzhu. sakae tak tipu. yang tu pun dah start ah mencarut macam-macam. tapi okay lagi ah.

kof


pastu waktu dah sampai asrama tu, dia tunjuk video lepas lunch tadi. saya macam oh okay. pastu saya teringat yang dia cakap benda tu dia fikir last minute. waktu tu saya terfikir. kiranya memang dari awal takde pape lah en untuk aku. tak kesah serius tak kesah. tapi. entah lah. aku faham je sebab dah nak exam.

pastu dia cam menganjing. dia cakap haa tu lah. nak sangat en birthday. dapat aiskrim dengan pisang. lol. lawak en. lawak gila. ibabah. sakae. tu bukan maksud aku. dah. start situ aku malas dah nak ape-ape pun. shhhh. stop. eos. aku taknak marah-marah. aku naik. 

pastu entah ah pahal dia nai. rasanya powerbank dia kut. aku macam ok. dah amik ni balik. aku takde lah marah. cuma rasa sedih. rasa macam kena tuduh orang cakap kau ni tak cukup kasih sayang(?) oh maaf lah ye aku tak cukup kasih sayang hahahaha. dan sampailah detik sekarang,

saya tak faham. kita kena jaga hati orang tapi susah sangat en orang nak jaga hati kita kan :)

dah lah.
bye
EREin.

Comments

Popular Posts