🤓 JURNAL HARIAN 21/3

Assalamualaikum dan hai. hari ni saya rindu batch pulak. hehe. saya mintak maaf lah tapi saya buat jurnal ni kena pakai data sebab dekat rumah ni takde wifi so nak taknak pendek dan ringkas je lah. tapi takpe jangan risau. walaupun ringkas, tetapi padat insyaallah :)



okay tak. tak jadi hehe. klasmet lagi :)))) saya tak tahu lah macam mana nak ungkapkan. huhu. tapi saya memang sayang kalian. saya tak nak berpisah. kalian sangat comel ^^ tengok lah budak lelaki. cepat je korang membesar kan ^^ ahmad adam comel je. derissh pun sama ^^

adib tu entah lah mamat tu buat apa. tah kenapa lah dia tu g cium bunga tu. dah lah tu bunga plastik je hehu . hafizzzzz hoohohohoho hafiz tu sampai sekarang comel lagi. ubai tu tak meninggi. menggemuk pun tak. harun still lagi clever as horse. haihh adam farees comel gila do. comel je bow tie dia ^^ haihhh. entah lah dik. hakak lagi tua. huhuhuhu. uuhuhuhuhu. 

okay rasanya sampai situ sahaja coretan untuk hari ini. hekhek bye2 ^^
sekian,
XOXO,
assalamualaikum,
Erein. <3

Comments

Popular Posts