πŸ˜„ JURNAL HARIAN 20/3

Assalamualaikum dan hai rakan-rakan. hari ni cuti en. okay. saya tak rindu kawan-kawan saya pun sejujurnya (HAHAHAHA TAKDE AHH SAYANG KORANG MUAH MUAH MUAH) haaa jadi marilah kita menatap gambar classmate yeahhh


oh yeahh. klasmet. semua kentang. comel je budak2 lelaki ni ^^ nanti dah level mesti lain gila en korang. sekarang je main-main sama2. main game, melawak, bagi makanan, belikan samyang, gossip ahh macam2 ah korang ni. rindu pulak kita macam ni ") 

okay. macam ni lah. saya sebenarnya sayang kelas ni. sangat2 sayang. tapi, jangan lah buat saya macam tu selalu. macam jangan lah kecilkan hati saya. tapi takpe lah. korang buat apa pun rasa sayang tu tak pernah pudar :) 

semoga kelas kita takkan kena tukar sebab tukar kelas tu adalah benda yang paling tak perlu dekat permata. come on lah. bond yang telah kita bina. nanti kalau dah lain-lain kelas mesti kita jadi stranger balik kan? ') im not ready gais. 

tolong jangan buat kami macam ni. please. huhu

Comments

Popular Posts