😬 JURNAL HARIAN 19/3

Assalamualaikum dan hai. di sini, saya nak buat satu confession. sebenarnya semalam saya balik Penang. ye lah, dah cuti sekolah kut. saya naik flight. taknak susahkan parents. hehu. akan tetapi, saya ada alasan yang sangat bagus untuk tidak memberitahu kepada seluruh dunia yang saya balik naik flight pada hari itu kerana macam bahaya je kalau macam tu kan. jadi berikut merupakan gabar saya yang tak cukup aesthetic dan juga kurang berseni. hehu.


okay. setibanya saya ni penang, saya terus pergi makan. Kami makan di sebuah restoran yang bernama nurul ikan bakar. femes kot kedai ni. ramai gila orang. Nasib baik servis cepat. heheu.
dannn saya rasa sampai situ sahaja coretan hari ini, pendek memang pendek, saya tulis blog ni pakai data tau sekarang. so takleh lah membazir data. Guna untuk emergency sahaja ^^

Tata,
EREIN <3

Comments

Popular Posts